till startsidan

Jag utmanar er!

Hejsan, jag har gjort en sån här "utmaning", av www.beciell.blogg.se hon utmanar alla och jag ska därför föra vidare frågorna och göra detsamma!

Så jag utmanar alla och ni ska:

1: Kopiera frågorna och svara på dom.
2: Gärna utmana andra, t.ex. vänner eller bara läsare på bloggen.
3: Om du vill skriva ´vem det är som har gjort frågorna, (d.v.s www.beciell.blogg.se ) och skriva vem du blev utmanad av, (d.v.s mig). (det här är inget måste!)


1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

Ja, fast det är ju väldigt vanligt dock. Emma...

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?

Typ geting, en papegoja och säkert någon katt, mer kommer jag inte på.

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?

NEJ! Tänk vad bra det är att vara tjej, men jag menar inte att det är dåligt att vara kille.

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?

Svampbob äger!!!

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?

Ja, det är väldigt många. Jag vill att det ska gå bra på gymnastiken, i skolan och såklart här i bloggen, fast det är ju inte det viktigaste!

6. Är du allergisk mot något?

Nej, ingenting. I'm a lucky one!

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?

Det är inte jag som köper maten, men varför inte ekologiskt?

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?

Städa rummet.

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?

Gymnastik håller jag på med nu. Men jag höll på med simning förut i kanske 5-6 år förut.

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?

Njae, inte vänskap eller kärlek, jag tror inte man blir så glad bara man har pengar, det är inte allt.

11. Står du helst framför eller bakom kameran?

??

12. Sjunger du i duschen?

Vem gör inte det?

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?

Nej, eller ibland dricker jag sån här C-vitamin, men hur ofta är det? Kanske 4 gånger om året. Det är både nyttigare och godare att äta riktig frukt!

14. Vilken sorts frukt åt du senast?

Det var vindruvor, imorse, men bara ungefär 4 stycken.

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?

Svårt fråga, det är väl alltid något, men inte bågot jag riktigt kommer ihåg och känner av mycket.

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?

Ööh? Ingen aning, det spelar inte så stor roll. Men framförallt ljusbrunetter! (?
)
17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?

Lite olika, men tårta och presenter är ju ett måste.

18. Brukar du handla på kredit?
Noope.

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?

Haha, nej, nej...
20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?

Nu är det besvarade jag har utmanat er, så sätt igång och lämna gärna en kommentar att du är med!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite, sen blir det läggdags, imorgon måste jag gå upp tidigare än vanligt för att jag ska duscha håret! Sov gott! PUSSAR PÅ ER! <3


Kommentarer
Postat av: Sofi

Kul.. nope ingenting alls du behöver ändra :)

2009-01-26 @ 10:17:23
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0