till startsidan

Ekar ankornas kvackande?

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har iallafall jag! Jag vaknade t.o.m. innan pappa kom och väckte mig (typ 1 minut, men ändå!), och det kan jag säga händer INTE ofta!
Idag ska vi till biblioteket, jag kommer förmodligen ta en massa bilder, så att bloggen blir lite rolig. Dock är det inga bra bilder, men om jag slutar bita på fingrarna så får jag en kamera, och det har jag ju nästan gjort! Så då kommer bilderna bli bra kan jag säga! Idag ska vi kanske få tillbaka en stor uppsats, i SO/NO. Det kommer vara fett läskigt, det här är liksom jätte stort, så jag hoppas verkligen att mitt jobb blir okej! Önska mig LYCKA TILL, SNÄLLA!
Jag vet att jag skulle skriva alla de där konstiga sakerna, du kanske inte visste. Men jag kom på en bättre idé! Jag gör en liten Sant eller Falskt sak. Jag skriver ett påstående. Ni ska ´kommentera om det är sant eller falskt. ´Bara som en rolig grej! Så dagens Sant eller Falskt-fråga lyder såhär!
Fråga: Ankornas kvackande ekar inte! SANT? eller FALSKT?
´Vad tror du? Lämna bara en kommentar vad du tror, så skriver jag ett inlägg sen, vad som stämmer! Jag lämnar också en kommentar till dig och säger svaret!
Nu måste jag börja göra mig iordning! PUSSAR! Ha en superbra dag! :) <3


Kommentarer
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Men du streckgubbar är tamefan inte det enklaste alla gånger :D skrattar



Övning ger färdighet! :D

2009-01-12 @ 14:00:31
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0